20070515

Attitude Intrusive et subjective



Après avoir mené un travail d'observation du terrain chacun investit l'espace selon sa propre subjectivité. La ville s'organise selon les lignes de l'architecture lui permettant de réguler la chorégraphies usuelles de ses occupants et citoyens.
A chacun de compléter la phrase suivante par un verbe d'action de son choix :

" J'espérais .......?..... de l'école à la caserne"

A chacun ensuite d'exécuter son action à l'intérieur du parcours :
- Lycée Alphonse Daudet ->Caserne militaire de Tarascon
.

::::::::::::::::::::::::::::

After having undertaken a work of observation of the ground each one invests space according to its own subjectivity. The city in construction is moving according to lines' of the architecture and according to usual citizens choreographies

With each one to supplement the following sentence by a verb of action of its choice:

"I hoped for.......?.....from school to the :military barracks"

With each one then to carry out its action inside the course: - College -> military space.


:::::::::::::::::::::::::::

Arction :
Proposition et performance de Winona : /
Proposal and happening of Winona:

"J'espérais m'imprégner de la caserne" / "I hoped to impregnate me military barracks"










::::::::::::::::::::::::::::::


Arction bis :

Performance proposée et réalisée par Mélanie : / Mélanie's happening

"J'espérais être à part de l'école à la caserne" / "I hoped to be alone from school to military barracks"





















::::::::::::::::::::::::::::::::


Arction bis :
Performance proposée et réalisée par Damien/ Performance suggested and carried out by Damien :


"Jespérais prendre la mesure de la caserne" / "I hope to take the measurement of the military barracks"










:::::::::::::::::::::::::::


Arction bis :
performance réalisée et proposée par Noémie : / Performance suggested and carried out by Noémie

"J'espérais une idée de l'école à la Caserne" /
"I hope an idea from school to military buildings"




:::::::::::::::::::::::::::




Iiiiiiiiii Justine
Uploaded by iaaai



Arction Justine : / Happening suggested and carried out by Justine

"J'espérais m'évader de l'école à la caserne." / " I hope to escape from school to the military barracks"


::::::::::::::::::::::::::


Arction bis :
performance proposée et réalisée par Mylène : /
Action suggested and carried out by Mylène :








" j'espérais aborder la réalité de l'école à la Caserne"